Söndag med en del saker...

... och jag har bra exempel :) 

1. JAG HAR ÖVNINGSKÖRT IDAG :D dt var hur kul som helst, o dt gick bra också.. ^^ så dt är jag väääldigt nöjd med! 
2. Mamma gör lingonsylt, dt är kul dt med ^^
3. Lussan o en del andra 94:or konfirmerade sig idag, grattis på er :D 
4. .... Och sedan en av de viktigaste såklart ^^ : 
GRATTIS TILL JENNY & MARIA SOM FYLLER 16 ÅR IDAG :D ha den äran till er ^^ 

Ikväll, eftersom dt är den sista söndagen för mig på lovet, så blir det att titta på film o smaska i sig lite pop corn :D Imorgon blir det till att vila innan träningen o sen efter den blir det till att åka till Julia :D 

Tisdag innebär givetvis skola.. o jag längtar jättemkt :D saknat alla, speciellt Tina o Malin o Isabell, för dem har jag inte sett alls i sommar i princip.. Jo, förresten, Malin 2 ggr.. som hastigast -.- men dt blir dt ändring på på tisdag :D 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha. taaaaaack <3 :)

2009-08-23 @ 20:04:51
URL: http://beforeyougo.blogg.se/
Postat av: Maria

TACK GULLUNGE :D<3

2009-08-23 @ 22:23:32
URL: http://carambola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0