Nu är dt gjort!

Äntligen är den där 4timmarskursen tillryggalagd! Nu firar jag det med lite choklad och en kopp te. 
Missade Rix Fm p.g.a detta , lixom de tidigare åren men vad gör man - inom tre veckor får jag övningsköra ! :D o då vatt dt nog värt dt när jag tänker efter.. 

Hann med en del idag, jobba o dessutom klippa gräset. Mycket bra att få det överstökat men lär få klippa farmors gräs i morgon.. *suck*

Eftersom pengarna ifrån bröllopet rinner in så fort jag träffar Eva (förhoppningsvis nästa vecka!) så tänkte jag lägga dem på en klippning innan skolan börjar. 
Har lite ont om pengar eftersom man investerade i en ny bagge igår som vi hämtade hem, en söt brun- och champagnefärgad. Hans ull-sort hette Gobeläng, o eftersom jag hade dåligt med fantasi på namn just då, blev det Gobeläng xD  

Den 29/8 ska jag nog iaf gå på Revival på Forum i O-hamn med älskling<3 eftersom jag missade Rix Fm ^^ Tack för idén Johan<3 !

Ha dt nu, för jag ska se Poirot o fortsätta mitt lilla mys :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0