Lite av veckan..

Jag har varit såååå dålig på att uppdatera ,, men jag har SÅ bra anledningar! ;)

Tisdag; 
innebar första skoldagen och då bestämde sig våra klassföreståndare att de som hade valt samhälle eller kultur skulle få åka in en snabbis till Kalmarslott och titta lite på utsidan samt parken eftersom vädret är fint. Sedan hem till Jenny eftersom jag inte hann till kören - tack JENNY för att du tar dig tid att se till att jag fkt överlever xD 

Onsdag; 
innebar jättemånga lektioner och att jag med ren tur (och en tillfälligt snäll lärare i Geografi A) kom hem med min sista buss. Det gjorde att jag kunde hinna med matten (som nu ger mig ångest för jag är inte kompetent att förstå den) innan innebandyträningen som var SKITKUL :D 

Torsdag; Hann knappt äta lunchen som bestod av min favoriträtt :D men kastade i mig, Jenny höll mig sällskap o sen bar det av till tandläkaren som tog 4 minuter -.- Jag behöver dock inte dra ut några tänder, som jag trodde ^^
Eva hjälpte mig sedan innan matten att försöka klara av mattetalen jag inte fixat, Frida hjälpte mig under lektionen och nu hjälper Julia mig med ångesten på msn - mkt bra! xD 


Hade min första GeMu idag.. (Gehörs- o musiklära) o det verkar superkul :D ser fram emot de lektionerna från och med nu ^^ Däremot Instrument/sång-gruppen ... Jag byter nog från gitarr till sång tror jag. När jag fick veta hur gitarrlektionerna skulle gå till ångrade jag mig. 

Nu har jag babblat färdigt ^^ HAHA, o dt är bara en sak till jag behöver säga - Jag saknar dig Johan<3 
Så, nu e jag klar !     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0