Jösses..

Tiden går verkligen fort :O Jag börjar skolan om exakt en vecka... SPo8 goes tvåan.. Jösses. 

Hehe, oscars börjar imon.. mehhe xD

Imorgon blir det jobb o sedan Nina :D (hurrahurra(skulle göra fanfar här om dt gick)) ,  när hon kmr hem ifrån skolan, vill säga ;) 

O dt spelar ingen roll hur många ggr jag säger dt, för jag kan aldrig säga dt tillräckligt - Jag älskar Johan<3 ngt så grymt mkt, o ja, han är nog större delen av mitt allt, mitt liv. Tveklöst. 
Haha , ni bryr er säkert inte xD Men å andra sidan, ngt kanske är intressant eftersom ni läser bloggen iaf xD 
Hursom, han är min<3 o jag älskar honom. Punkt slut. End of story :D

( Jag tänker sluta titta på ms  Marple förresten. Inte för att dt inte är bra, utan för att jag blir så sugen på en gammaldags skrivmaskin ^^ fast, lär inte sluta titta ändå... däremot missa "den här filmen/serien presenteras av.." som kmr i början )

Värst vad mkt parenteser dt blev idag.. aja, nu ska jag sova för måste vända dygnet rätt, har en vecka på mig .. -.- haha! Sov sött ^^  


Kommentarer
Postat av: tina

vända dygnet skiter jag i för mitt schema blir soooft, sitt där på eran matte C så sitter jag utanför och äter glass på min tvåtimmarslunch!!!



Det är inte det att jag är skadeglad.. jag är bara född sadist!



KRAM<3

2009-08-21 @ 17:10:22
URL: http://tiiliaberg.blogg.se/tiiliaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0