Hm..

Måndag - alltså massa lektioner o träning. Ja, på det hela taget roligt. 
Egentligen borde jag sova nu, men jag står mellan tre goda ting här; 
1. Läsa den nya boken jag fick av Helena på biblioteket, tvåan den här gången (Isöhäxan) för jag läste ut ettan på två dagar.. (krigarhjärta)
2. Läsa boken vi fått i läxa på historian, I Hitlers tjänst.. Men den ska vara utläst till nästa vecka och risken är att jag läser ut hela och glömmer tills dess..
3. Jag sover utan att läsa alls - ack så tråkigt! Får väl drömma om älskling ist då ;)
Nu ska jag välja, så sov gott allihopa :) Imorgon gäller skola - flöjt - kör - U-grupp - o sen någon förhoppningsvis tills jag kan bli hämtad ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0