Hemska, hemska tanke..

Jag och mamma har äntligen tagit tag i mitt körkortstillstånd, alltså att jag får börja övningsköra. Vi ringde till kösrkolan som hade fullt nu i augusti, men hade lediga i september. 
Igår när jag var hos Johan så ringde de till mamma o sa att de hade ett återbud - på torsdag. När jag äntligen, för en gångs skull, tänkte gå på Rix Fm... Men, dt sprack ju. *suck*..
Så fick skynda mig hem ifrån Johan idag för att gå till optikern. 

Jag har oroat mig för att få glasögon sedan jag gjorde den senaste undersökningen - för 7 år sedan. Jag var nervös o skakade som ett asplöv under den här gången, o de förbannade bokstäverna FORMADE OM SIG :S jag kunde knappt se vad det stod när hon höll för ett öga.. Ett K blev ett L, o det i sin tur blev ett S... 

Jag klarade mig. Precis. Jag ska med andra ord göra en ordentlig undersökning... Jag vill VERKLIGEN inte ha glasögon :( Jag får iallafall gå kursen osv, men tanken på att jag måste gå tillbaka dit......     :'( Jag mår jättedåligt nu, försöker vänja mig vid tanken på glasögon... för linser VÄGRAR jag. Jag skulle aldrig kunna pilla i saker i ögonen 2 ggr om dagen :'( 
Men jag vill inte ha glasögon. Jag vill VERKLIGEN inte. 

Men nu har jag gnällt klart, nu tänker jag bara försvinna någonstans.. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hanna! Glasögon är ju inte alls så farligt.. Jag tycker det är jätte snyggt!

2009-08-05 @ 12:06:45
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0