Händelserik? Mhm!

Ja, helgen har varit händelserik - minst sagt! 
Fredag innebar således, som sagt, innebandymatch och älskling<3. FIBK vann med 5-3 mot Sandbäckshult, HAHA Julia ;) Och hos älskling var dt underbart som vanligt, vad annars? (A) fick dessutom åka med älskling när han övningskörde, o jag känner att jag måste komma igång lite mer med min egen körning. 

Igår (lördag) var jag i Hultsfred på marknad och det var jättekul :D aldrig varit där riktigt innan, bara åkt förbi :P Köpte dock inget, bara ett melonsnöre till Johan<3 som jag också snattade lite av (A) Eftermiddagen var det film, Män Som Hatar Kvinnor... Läst boken, och jag måste säga att jag inte blev besviken, tack o lov. På kvällen var dt att se Fallacy Of Orpheus som var bra, o sedan en stund hos Janne innan Älskling<3 med föräldrar + Kevin skulle gå på Revival...

Jag brukar inte känna mig så liten. O jag ser ingen skillnad från att vara 17 till 18, förutom att skriva på sina egna papper osv., men att inte få gå på Revival... Ack, så orättviiist! Men kanske nästa år , eller något liknande. Älskling lovade iaf att vi ska gå på ngt nästa år, det är åtminstone en någorlunda tröst. 

Idag var det matte och en ny favoritbok som Helena på biblioteket tipsade mig om. Och sedan övningskörde jag :D o dt var såååå kul, och jag vågar påstå att jag var bra tillochmed ! 

Nu ska jag återgå till min älskade bok och sedan sova, skola imon + träning.. :) 


För mig är du alltid mer värd än allt guld, och det spelar ingen roll hur många gånger jag säger det, för jag känner att jag aldrig kan uttrycka mig nog - Jag Älskar Dig, Johan :) 
( var bara tvungen att få dt sagt ;P ) 

Kommentarer
Postat av: Hoffa

Alla får vänta lika länge på att få bli 18 lilla du ;)

2009-08-31 @ 20:14:34
Postat av: Hoffa

Alla får vänta lika länge på att få bli 18 lilla du ;)

2009-08-31 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0