Det är inte klokt...

.. det är nästan sjukt ! Jag kan verkligen inte fatta att det i morgon gått 7 månader :S jag menar,. dt är ju länge xD 

Okej, var barnvakt igår då som sagt. Mkt trevligt, jag o Eva blev lite populära till slut tror jag ;) Hade i alla fall roligt, men var trött sedan på kvällen kan jag säga :D 
Hämtade sedan upp honey<3 i Torp o åkte hem ^^ mys på kvällen med family , innan dt var dags att sova .. 

Idag då , så vatt det promenad, kortspel o sedan så cyklade vi ut till Mönsterås för att träffa Julia o Frida :P 
Ibland känns det som om det är jättelångt till Färjelägret, o dt gjorde det idag med.. speciellt på hemvägen eftersom dt var punka på cykelln som Frida lånade.. *suck*.. alltid typiskt ! xD 
Men roligt att träffa Julius o Fridis. 

Imorgon är det jobb hela förmiddagen som gäller, ska hjälpa pappa med diverse saker. O sedan är det dags att åka till älskling<3 förhoppningsvis :D 

Jag är trött. 
Klockan är 21.35.... 
Jag har ångest nu, bara 22 dagar kvar tills skolan börjar nu.. :S Hjälp! xD 

Kommentarer
Postat av: Frida

men du, när skolan börjar börjar även innebandyn ;)

Det va kul att träffa er med! :D

2009-08-03 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0