Bumbi

Just dt - inte Bambi. Bumbi. 
Som i Bumbibjörnarna, för det är det jag tittar på just nu xD det finns tydligen ingenting , o då menar jag ingenting, annat att titta på!  
Ni som inte tittat på bumbibjörnarna innan, så är det dem som är goda, och Thorulf och hans grymlingar som är onda ^^ 

Citat av Thorulf ; 
"Haha, jag är så smart. Det är synd om andra, dt blir ju inget över till dem."      .... xD 

Det är verkligen jättekul och titta på sådant här när man inte har någonting att göra xD 

Sitter och väntar på att mamma o pappa o bror ska komma hem ifrån Lund. De åkte igår, så jag skulle egentligen varit ensam men älskling<3 var så himlans gullig o kom för att hålla mig sällskap :D Myyys<3  (o saknar dig redan<3)
Nu tänkte jag minsann skriva lite, för att underhålla mig ^^ 

LÄNGTAR FAKTISKT TILLS VI BÖRJAR SKOLAN :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0