Är det höst?

Hade första innebandyträningen för säsongen idag, och jag kan bara säga en sak - JAG ÄLSKADE DET :D dt är sjukt vad man saknat rutin nu i sommar.. Nu kmr innebandyn igång och skolan, och än en gång får man bara se Johan<3 på helgerna.. men vad sjutton, om typ 10 veckor är det höstlov så xD 
Hursom så var min kondis inte så illa som jag trodde :D cykel + jobb = någorlunda kondition kanske gäller ;) Alla promenader o sådant man hunnit med också antar jag. 

Idag är det den 12/8 och om 1 vecka och 6 dagar börjar skolan. Bra eller dåligt? Avgör själv ;) Jag tycker nog det är skönt men kommer sakna sommaren o att kunna vara med alla ungefär när man vill o badet, solen o helt enkelt sommarlugnet..

Nu ska jag mysa ner mig med lite mjölk o se film o läsa bok :D ha dt !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0