Å N G E S T !!!!!

Okej, idag har det varit en jättebra dag. Jobbat o varit med Julia o Eva o testat nya Vattenrutschbanan på VP.. HELT KLART GODKÄND :D ! Tack för en jättefin dag iaf !

Julia berättade, när vi var på VP, att schemana kommit upp på nätet.. Nyfiken som jag var kollade jag ju... och jag fick extrem ÅNGEST! Inte lite ångest heller, utan extrem.. 
Jonas som vi hade i historia ska vi inte ha alls längre, o visst, dt är väl okej då vi fick Anders... men fick inte den lärare som jag trodde i en annan kurs som jag är sugen på att hoppa av nu... o en vill jag nog byta... men jag får se, jag får prova på o om dt inte är bra så byter jag. Julias idé, o en mkt bra idé måste jag påstå ^^

Men dt största skälet till ångesten är ändå det faktum att som schemat är nu, kmr jag KANSKE hem en dag med bussarna som går. Jag bor inte på ngt bra ställe, jag menar, bussar till Fliset o B-måla C:O går ju relativt ofta... min sista går måndag o onsdag kl 15.30... hur ska jag hinna med den när jag slutar vid 16? *suck*! 

Nu har jag iaf gnällt klart, jag tänker nu se en film, försöka slappna av o se positivt. Inte vara pessimist - optimist! = ingen ångest, hoppas jag...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0